بهمبری

می‌شهر

بیمه زنان خانه دار در گیلان مورد استقبال قرار گرفت

یرنا نوشت: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به استقبال از بیمه زنان خانه دار در این استان گفت: زنان علاقمند برای تحت پوشش قرار گرفتن این نوع بیمه، می توانند در زیر گروه مشاغل آزاد در زمره بیمه زنان خانه دار قرار گیرند.

جمیل حق پرست افزود: تمامی بانوان خانه دار با داشتن سن کمتر از ۵۰ سال می توانند با انعقاد قرارداد تحت پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند.

وی با مقایسه آمار زنان خانه دار گیلان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ و افزایش ۴۲ درصدی آن اظهار داشت: بر اساس آمار سال ۹۶، ۱۹ هزار و ۵۶۰ نفر در این استان تحت پوشش بیمه زنان خانه دار هستند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه شده حرف و مشاغل آزاد به افرادی اطلاق می شود که برای انجام حرفه یا شغل مورد نظر با داشتن کارگر یا خود به تنهایی (خویش فرما) با استناد مجوز اشتغال صادره از سوی مراجع ذیصلاح یا به تشخیص سازمان تامین اجتماعی به کار اشتغال داشته و با انعقاد قرارداد، حق بیمه را طبق مقررات به سازمان پرداخت می کند.

حق پرست بیان داشت: مربیان مهد کودک، مجریان طرح خوداشتغالی، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ه)، زنان خانه دار، نویسندگان، بیمه ایرانیان خارج از کشور و کسب و کار خانگی از جمله گروه های بیمه ای، بیمه شدگان مشاغل آزاد هستند.

یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۹۴ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند که ضریب پوشش بیمه ای استان ۴۷ درصد است.

تامین اجتماعی استان گیلان، دارای ۲۸ شعبه، هفت شعبه اقماری و پنج کارگزاری است.



آغاز تمرینات تیم فوتبال بانوان ملوان

به گزارش ملوانی و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، با تلاش و پیگیری آقای محمد رفیع نیا مالک  باشگاه ملوان بندرانزلی تمرینات تیم فوتبال بانوان ملوان از عصر چهارشنبه بیستم تیرماه آغاز شد.

بر پایه این گزارش اولین جلسه تمرین تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با حضورخانم نیلوفر بدرخواهان نماینده مالک باشگاه زیر نظر خانم مریم ایراندوست با حضور ۱۷ بازیکن برگزار شد.

خانمها : مریم ایراندوست، پگاه نوری، معصومه حسرتی، سارا قمی، مینا قنبرزاده، هاجر شاه ملک پور، سپیده نزهتی – مژده وثوق، فاطمه صادق زاده، لیدا نزهتی، محدثه محمدی، شهناز عباسی، فاطمه عبرت، رها یزدانی، نگین عموزاده، سوگند محمدی و معصومه گشمرد از جمله نفرات حاضر در اولین تمرین تیم فوتبال بانوان ملوان بودند..شروع مجدد تمرین فوتبال زنان ملوان

پیش از شروع تمرین دکتر میلاد رفیع نیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان در جلسه ای کوتاه دقایقی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان ملوان به گفتگو پرداخت.

تغییر جنسیت تک سهمیه سه گانه ایران در بازیهای آسیایی

جنسیت تک سهمیه سه گانه ایران در بازی های آسیایی جاکارتا تغییر کرد و یک ورزشکار مرد باید به جای شیرین گرامی اعزام شود.

به گزارش ایسنا، رشته سه گانه برای اولین بار قرار است حضور در بازی های آسیایی 2018 را تجربه کند و یک سهمیه در بخش بانوان دارد.

شیرین گرامی بانوی سه گانه کار ایران که برای اولین مرتبه در مسابقات جهانی سه گانه نیز شرکت کرده است، قرار بود به عنوان نماینده ایران در بازی های آسیایی حضور داشته باشد اما به نظر می رسد دیگر قرار نیست او به این بازی ها اعزام شود. فدراسیون سه گانه شیرین گرامی بانوی ایرانی مقیم انگلیس را معرفی کرده بود اما به نظر می رسد با اعزام او مخالفت هایی شده و حالا فدراسیون باید یک نفر را در بخش مردان معرفی کند.

 این در حالی است که فدراسیون تمایل زیادی به اعزام گرامی به بازی های آسیایی داشت و حتی مدارک او را نیز تحویل داده بود اما اکنون مجبور است یک نماینده مرد را معرفی کند.

پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan