بهمبری

می‌شهر

تیم پر افتخار بانوان ملوان انزلی احیا شد

گیلان 24 نشریه واکنش: تیم پرافتخار بانوان ملوان بندر انزلی، پس از دوسال انحلال بار دیگر به میدان رقابت ها بازگشته است.

به گزارش خبرنگار نشریه واکنش و شبکه خبری گیلان 24،  "مریم ایراندوست" سرمربی تیم تاکید کرد: «پرشور و پر توان، قدرتمند‌‌تر از پیش بازگشته‌ایم و هر چه تواناتر با عشق به میدان خواهیم آمد و به یاری خدا هیچ تیمی یارای برابری با ما را نخواهد داشت.» 

این بازیکن و سرمربی با سابقه  تصریح کرد:« بانوان بازیکن این تیم همه روزه در هر شرایط سختِ آب و هوایی برای تمرین در محل حاضر می‌شوند و با تمام وجود برای بازی در " لیگ برتر" آماده اند.»  

تیم پر قدرت بانوان ملوان با غلبه بر تیم های  "شهرکرد " و مازندران  به لیگ برتر راه یافته است. 

سرپرست این تیم، بانو مینا قنبرزاده با تشکر از همه ی کمک هایی که تا کنون برای بازگشت تیم انجام شده، خواستار کمک بیدریغ و همه جانبه ازسوی اداره کل ورزش وجوانان و نیز  فرمانداری انزلی و استانداری گیلان شد، تا بتوانند شایستگی بانوان ورزشکار را بیش از پیش به ظهور برسانند. 

. تیم بانوان ملوان در مسابقات کشوری به مقام نایب قهرمانی رسید و "سارا قمی" مهاجم سخت کوشِ این تیم با کسب 35 گلِ زده عنوان برترین فوتبالیست ایران را کسب کرد.. 

"مینا قنبر زاده " افزود :«امیدواریم مردم ورزش دوست بندرانزلی مانند همیشه حامیِ تیم باشند و بزودی شاهد پیروزی های بانوان ملوانی باشیم.» 

انزلی - شهریوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan