بهمبری

می‌شهر

برکناری رئیس زن فدراسیون چوگان

برکناری رئیس زن فدراسیون چوگان

به گزارش گیل خبر، نقل از روزنامه شهروند، برکناری رئیس فدراسیون چوگان مثل سال‌های اخیر که برخی روسای فدراسیون‌های ورزشی با نظر وزارت ورزش از سمت خود کنار رفتند، با حاشیه‌هایی همراه بود. این زن ٣٧ساله که جوان‌ترین مدیر در میان روسای فدراسیون‌های ورزشی محسوب می‌شد، ادعا کرده؛ به دلایل غیرقانونی از سمتش برکنار شده و حالا یک زن دیگر سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفته است.


تکذیب در گام اول

درحالی که یکشنبه‌شب خبر برکناری گلنار وکیل گیلانی از ریاست فدراسیون چوگان به گوش می‌رسید، وزارت ورزش تا ظهر دیروز در این باره سکوت کرد. این صحبت‌ها و عدم اطلاع‌رسانی رسمی از سوی وزارت ورزش ابتدا این تصور را ایجاد کرد که برخی در این‌باره خبرسازی و شیطنت کرده‌اند.حتی رئیس فدراسیون نیز در گفت و گوهای دیروز خود این مساله را رد کرد.

برکناری بدون دلیل!

پایگاه خبری وزارت ورزش اما درنهایت ظهر دیروز با اعلام خبر سرپرستی حمیرا اسدی در فدراسیون چوگان، برکناری گلنار وکیل گیلانی را رسمی کرد. نکته جالب این‌جا بود که در خبری که وزارت ورزش منتشر کرده بود، نه‌تنها به دلایل برکناری رئیس فدراسیون چوگان اشاره نشده بود، بلکه اصل خبر برکناری نیز روی پایگاه خبری وزارت ورزش نرفت و فقط سرپرست جدید از این طریق منصوب شد. بدین ترتیب دوره مدیریت گلنار وکیل گیلانی بعد از ١٨ماه در فدراسیون چوگان به پایان رسید.


ماجرای انتشار عکس‌های خصوصی

یکی از مسائلی که ماجرای برکناری وکیل گیلانی را باعث حاشیه های فراوان کرد، ماجرای انتشار عکس های خصوصی او بود. با این که تا دیروز چنین بحثی وجود نداشت، خود او اعلام کرد برخی از او عکس هایی دارند و می خواهند از این طریق برای استعفا یش فشار بیاورند. این‌که انتشار عکس‌های خصوصی رئیس فدراسیون چوگان چقدر در برکناری او نقش داشته، مشخص نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan